در ۴ روز آینده به صورت متناوب امواجی از نوار شمالی کشور عبور می‌کند که بارش و کاهش نسبی دما را به همراه خواهد داشت و در بیشتر مناطق نیمه جنوبی جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

باران

ه گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «امروز چهارشنبه (۶ تیر) مناطقی از شمال غرب و غرب سواحل خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات زاگرس جنوبی به ویژه کرمان در ساعات عصرگاهی بارش‌های رگباری را تجربه می‌کند. به تدریج با نفوذ جریانات شمالی به سواحل خزر بارندگی‌ها در گیلان، مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی تقویت می‌شود. کاهش نسبی دما را نیز برای این مناطق انتظار داریم. همچنین استان‌های گلستان و خراسان شمالی نیز از این بارش‌ها به شکل رگبار پراکنده بهره‌مند خواهند شد.»
کبری رفیعی ادامه داد: «تا روز پنجشنبه (۷ تیر) به تناوب این بارش‌ها دامه خواهد داشت و در گیلان و غرب مازندران شدت بیشتری خواهد داشت.»
بنا بر پیش‌بینی کارشناس سازمان هواشناسی بارش‌ها به شکل رگبار پراکنده در سواحل شمال غرب و غرب دریای خزر و همچنین در شمال شرق کشور تا روز تا شنبه (۹ تیر) ادامه دارد.
وزش باد شدید تا روز جمعه (۸ تیر) همچنان در شرق و شمال شرق، مرکز کشور، دامنه‌های جنوبی البرز پیش‌بینی می‌شود که سبب خیزش گرد و خاک می‌شود.
از اواخر امروز چهارشنبه (۶ تیر) و روز پنجشنبه (۷تیر) آب‌های خلیج‌فارس و دریای خزر مواج و متلاطم است.
تهران هم در ساعات عصرگاهی افزایش ابر را خواهد داشت و گاهی وزش باد شدید اتفاق می‌افتد. نوسانات دمایی بین ۳۵ و ۲۵ است.

بیشتر بخوانید:
هشدار نارنجی در این استان ها | تداوم بارندگی تا پایان هفته

کد خبر 862400

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha